Formular garanție
Am urmat pașii specificați in certificatul de garanție pentru rezolvarea situației produsului, fără succes.
Documente necesare trimiterii unui produs în service:
Asigură-te că produsul pe care vrei să îl trimiți în service este însoțit de certificatul de garanție și de factură.
Condiții în care un produs iese din garanție:
Produsul nu mai poate fi reparat atunci când nu au fost îndeplinite termenele și condițiile prevăzute în manualul de utilizare și certificatul de garanție. Alte condiții includ modul de păstrare, contact cu lichide, deteriorări mecanice, defecte fizice (lovituri, crăpături, ciobiri), componente deteriorate sau șocuri electrice, intervenții neautorizate asupra produsului, etc. În cazul în care se constată aceste condiții, service-ul va trimite un refuz de garanție, iar produsul nu va mai beneficia de reparație în garanție.
Garanția nu acoperă: Componentele ce sunt subiectul uzurii cauzate de utilizare în neconcordanta cu instrucțiunile de folosire. Defectele cauzate de suprasolicitare, utilizare incorecta sau în alte scopuri decât cele prevăzute în cartea tehnica a produsului, întreținere defectuoasa sau păstrarea în condiții neadecvate, consumabilele. Produse la care s-au făcut modificări sau adăugări de către client.
Pentru orice alte informații suplimentare ne poți contacta telefonic la numărul 0355.422.322 sau prin e-mail garantie@centrul.com